Ofte stilte spørsmål

Hvordan kan jeg kontakte NikkNakk.no?

Du kan sende oss en e-post til Info@nikknakk.no, hvor vårt kundeserviceteam vil være glade for å hjelpe deg med det du trenger!

Sender dere i hele Skandinavia?

Ja.

Hvor sender dere fra?

Vi sender fra Hongkong.

Kan jeg endre eller avbestille bestillingen min?

Siden vi har som mål å behandle bestillinger så raskt som mulig, må du be om eventuelle endringer/avbestillinger innen 12 timer etter bestillingen. Alle henvendelser etter denne tiden vil bli avvist. Du kan returnere bestillingen for full refusjon etter at den er mottatt.

Hvilke betalingsmetoder aksepterer dere?

Vi godtar alle større kredittkort (VISA, Mastercard, AMEX, Apple pay) og PayPal-betalinger.

Når blir bestillingen min behandlet?

Alle bestillinger håndteres og sendes fra vårt lager. Vennligst tillat ekstra tid for behandlingen av bestillingen din i ferier og helligdager. Vi behandler bestillinger fra mandag til fredag. Bestillinger vil bli behandlet innen 1-3 virkedager fra bestillingsdatoen og sendt neste dag etter behandlingsdagen. Vær oppmerksom på at vi ikke sender i helgene.

Hvor lang tid tar det å motta bestillingen min?

På grunn av stor etterspørsel kan bestillinger ta mellom 2-4 uker å ankomme.

Hva om jeg ikke mottar bestillingen min?

Hvis du ikke mottar bestillingen din innen 30 dager etter sending, har du rett til full refusjon.

Vil det påløpe toll og skatter?

Prisene som vises på vår nettside er uten skatt i NOK, noe som betyr at du kan være ansvarlig for å betale toll og skatter når du mottar bestillingen din. Importskatter, toll og relaterte tollavgifter kan pålegges når bestillingen din når sin endelige destinasjon, og dette bestemmes av ditt lokale tollkontor. Betaling av disse avgiftene og skattene er ditt ansvar og vil ikke bli dekket av oss. Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser som skyldes tollavdelingen i ditt land. For ytterligere detaljer om avgifter, vennligst kontakt ditt lokale tollkontor.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Vennligst kontakt oss på Info@nikknakk.no.

Hva om varene jeg mottok er defekte/feil/damaged?

Vennligst kontakt oss hvis du har mottatt varer som er feil, mangler eller defekte. Vennligst inkluder ordrenummeret ditt, fotografier av varene og all relatert informasjon når du mottar pakken. Vi vil gjøre vårt aller beste for å løse saken din så snart som mulig.

Når vil jeg motta refusjonen min?

Alle refusjoner vil bli kreditert til den opprinnelige betalingsmåten din. Hvis du betalte med kreditt- eller debetkort, vil refusjoner bli sendt til kortutstederbanken innen 7-10 virkedager etter at vi har mottatt den returnerte varen eller avbestillingsforespørselen. Vennligst kontakt kortutstederbanken med spørsmål om når kreditten vil bli lagt til kontoen din. Hvis du ennå ikke har mottatt kreditten for returen din, her er hva du skal gjøre: Kontakt banken/kredittkortselskapet. Det kan ta litt tid før refusjonen legges til kontoen din.